שיטת הליווי שלנו

שיטת אחד : אחד

חברת 1:1 עובדת בשיטת הבלעדיות, לשיטה זו יתרונות רבים ולאורך שנות פעילותינו הניבה תוצאות רבות ואיכותיות ללקוחותינו.

יתרונות השיטה:

bullet

שיתוף פעולה ומאגר לקוחות איכותי

אחת משיטות השיווק של עסקה בבלעדיות היא שיתוף פעולה עם משרדים איכותיים שלהם יש מוניטין רב, כך נוצר מצב שהנכס נחשף לקהל לקוחות גדול לעומת שיווק שאין לו בלעדיות, שהחשיפה שלו לקונים מוגבלת, ומאחר שמתווכים רגילים חוששים לאבד את העסקה והעמלה שלהם, הם נמנעים מלשתף פעולה.

bullet

יעילות ושירות אישי עבור הלקוח

את תהליך המכירה מבצע גורם אחד שמסנן את כל הפעולות על פי קרטריונים שנקבעו עם הלקוח. הוא מתרכז רק בלקוחות רציניים שיכולים לבצע עסקה ומרכז את כל ההצעות אצלו, וכך משיג את המחיר הטוב ביותר. אנו שומרים על קשר אישי עם בעל העסק ומעדכנים אותו ברציפות בכל התהליך ואיננו מבזבזים את זמנו. במכירה ללא בלעדיות בעל העסק עובד מול כמה מתווכים שאין ביניהם תיאום, מצב זה מייצר זילות, אי-דיוק בנתונים, פגישות סרק וחוסר דיסקרטיות.

bullet

חשיפה נכונה ומבוקרת

בבלעדיות העסקה מקבלת חשיפה מקסימלית. אנו מפרסמים אותה באפיקים דיגיטליים שונים ומבוקרים. כלומר, העסקה מתפרסמת במאגר הלקוחות הממוקד של חברתנו.

bullet

הצפת ערך העסק

במודל הבלעדיות יש לבעל העסק שליטה מלאה במחיר מאחר שהוא עובד עם גורם מקצועי אחד. כל ההצעות מגיעות לאותו גורם, והן אלו שיוצרות באמצעות הביקוש את המחיר הטוב ביותר, לעומת מכירה שבה אין לעסק בלעדיות ומתווכים רגילים מציעים את העסק במחירים שונים, הגורמים להיצע מדומה וכך מוזילים את המחיר.

bullet

אקטיביות

בשיטת הבלעדיות השיווק הוא אקטיבי. משרדנו משקיע זמן רב ומשאבים רבים בעסקה, אנו מקצים לה מנהל פרויקט מוביל שינהל אותה. במכירה ללא בלעדיות, לעומת זאת, השיווק יותר פסיבי ונעשה ״על הדרך״.

bullet

תחסכו מעצמכם תסכול מיותר

בעל עסק שמחליט לנסות למכור בעצמו יבין במהרה ועל בשרו שהתהליך מעייף ומייגע מאחר שהוא יוצף בטלפונים ובמתעניינים שאינם רציניים. אנשים לא יגיעו לפגישות שנקבעו או יבטלו אותן ברגע האחרון, ואלו יצרו תסכול רב ובזבוז זמן יקר. בליווי עסקאות חשוב שיהיה גורם שלישי שיגשר בין הצדדים, הוא גם יכין את המוכר וגם יקדם את העסקה מול הקונה .

תהליך המכירה הוא כמו ריצה ארוכה שיש לה התחלה, אמצע וסוף, לשם אנו נכנסים ומלווים אתכם. חשוב לתכנן את הריצה מראש ולהיות מוכנים מנטלית, אחרת יש סיכוי רב שמשהו ישתבש בדרך, ואז התוצאה יכולה להיות גורלית ואכזרית.

דברו איתנו

אנו זמינים לכל שאלה, במידה ואתם רוצים שנחזור אליכם בקשר להזמנות עסקית יש למלא את מספר המודעה בטופס.

דילוג לתוכן