זכיינות - אחד על אחד הפעלת עסק כזכיין יכולה למזער נזקים כשאתם חושבים על פתיחת עסק חדש ועל חיים כעצמאיים. אבל מנגד – אתם אמנם עצמאיים מבחינת הרשויות, אך כלל וכלל לא מבחינת הרשת שנתנה לכם את הזיכיון. עליכם לפעול על פי נהלי עבודה, חוקים וכללים המוכתבים לכם מהרשת. זכיינית היא מי שקיבלה מהרשת את הזיכיון להפעיל סניף מטעמה. החברה המזכה מעניקה לזכיין זכות להשתמש בסימן המסחרי ובשיטת השיווק המסחר והעסק של הרשת. הזכיינות היא לתקופה מוגבלת והזכיין מעת לעת משלם לזכיינית תשלומים על הזכות להשתמש במרכיבי הרשת השונים.

להיות זכיינית – יתרונות וחסרונות

אז הכול מתחיל מהחלום להיות עצמאי. נמאס לך בעבודה הנוכחית, את מרגישה שאת לא מגשימה את עצמך? בא לך ללכת על גדול? כאן עולה החלום. אבל פתיחת עסק עצמאי עלול להביא עימו הרבה סיכונים ואחת הדרכים "ללכת על בטוח" היא לפעול בשיטת הזכיינות, המאפשרת להצטרף למותג מוכח ומצליח. שיטת הזכיינות הפכה למוכרת בשנים האחרונות בעולם הקמעונאי והוכיחה את עצמה כשיטה מוצלחת בעולם העסקים. לאן שלא פונים, נתקלים במותגי זכיינות. החל מרשתות הלבשה, דרך מסעדות ומזון מהיר, וכלה בבתי מרחקת, חברות נדל"ן ועוד. אבל השאלה המהותית היא – האם השיטה הזו מתאימה לכל אחד? האם כל מי שרוצה לפתוח עסק עצמאי, כדאי לו שילך על שיטת הזכיינות? אז היתרון הראשון של הזכיינות הוא שהיא מקטינה את הסיכונים שיש בדרך כלל בפתיחת עסק עצמאי.

הקטנת הסיכון

אם נפנה למקום שאחרים הצליחו בו, סימן שרוב הסיכויים שנצליח גם אנחנו. כמובן שגם מצטרפים לגוף זכייני המוכח בהצלחתו, המאורגן היטב ואתה מודע לכך שעליך לקחת חלק פעיל ואינטגראלי בעסק שלך להצלחתו, אין סיבה שהמהלך לא יביא את התוצאות הרצויות. חשוב להבין ולדעת למה נכנסים. מה הדרישות מהזכיינית ועד כמה רחב טווח חופש הפעולה שיש לה. לשם כך מומלץ להתייעץ עם חברת אחד על אחד המלווה ומייעצת לגבי תחום הזכיינות, עם ניסיון רב של פעילות. ליווי זכיינית עד לשלב הפעילות בשטח, לאורך כל התהליך.

דברו איתנו

אנו זמינים לכל שאלה, במידה ואתם רוצים שנחזור אליכם בקשר להזמנות עסקית יש למלא את מספר המודעה בטופס.

דילוג לתוכן